Xocolata reivindicativa Pau Boada

Demanen tenir una 2ª lina de P3

L’Escola Pau Boada de Vilafranca està lluitant per poder tenir una línia més de P3 i no quedar-se amb la que té ara. Tant el centre com l’AMPA estan fent tot el possible per aconseguir un grup més –que ja tenien fa dos anys– tot i que la directora de l’equipament, Imma Badell, reconeix que “no serà fàcil”. Han enviat una carta al Departament d’Ensenyament, però, de moment, sembla que la seva demanda no està sent atesa. (Text de: www.el3devuit.cat)

pau boada xocolatada reivindicativa

Flautes Adaptades per a nens amb Hemiparèsia

Volem compartir amb vosaltres la web de l’associació d´hemiparèsia www.hemiweb.org , a la qual s’explica la situació que tenen els nens i nenes amb hemiparèsia, per si és del interès d’alguna de les famílies de l’escola, o que ho pugueu compartir amb alguna altre família del vostre entorn.

Aquesta associació està interessada en donar a conèixer la campanya de «Flautes adaptades». Aquesta iniciativa dona la possibilitat que els nens amb dificultat motora, puguin tocar una flauta.

Us animem a col·laborar a través de la campanya oberta a la web de gofundme:  www.gofundme.com/HemiFlautas  perquè a la nostra o a qualsevol altre escola que hi hagi algun nen o nena que ho necessiti, pugui tocar la flauta a l’assignatura de música amb els seus companys i companyes.

Esperem que aquesta campanya sigui un èxit.

Hemiflautas

JOGUINA EDUCATIVA

cropped HEADER 1
25ena Campanya de Joguines "Els seus drets en joc"

Creu Roja Joventut necessita recollir prop de 55.000 joguines entre el 20 de novembre i el 3 de gener.  Per poder repartir-les entre els infants en situació de vulnerabilitat.

Es pretén sensibilitzar la població sobre el valor educatiu del joc i la seva importància en el desenvolupament  de la infància.

Si  voleu més informació podeu dirigir-vos a Joguina educativa

XERRADA

IMG 20171110 WA0005

NO ENS TOQUEU L'EDUCACIÓ

concentraci educaciEn els últims dies hem vist com diferentes figures polítiques han posat en qüestió la labor docent del professorat a Catalunya, acusant d'adoctrinament i fomentar l'odi contra Espanya.

Des del MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa) ens fan arribar el cartell de la concentració que es farà en la tarda d'avui i un link per poder rebre més informació MUCE

Subcategories