Declaració Universal dels Drets Humans

L’AMPA del Cristòfor Mestre participarà en la Declaració Universal dels Drets humans que es celebrarà el proper 10 de desembre de 2018 al Vinseum a les 19:30h.

Esteu tots convidats!

Presentació Auca Xarel.lo i Taller amb Pintura de Vi

La Fundació Futura Local, juntament amb la Denominació d’Origen Penedès i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, ha impulsat l’edició  de l’Auca del Xarel·lo” dibuixada per la gran Pilarín Bayés i amb els rodolins escrits pel vilafranquí Jaume Rafecas.

Es tracta d’un projecte que vol acostar el món del vi als nens i nenes  de Catalunya, de forma didàctica i divertida.
Per això hem pensat de fer una activitat amb els infants en el marc de  la Fira del Gall. Concretament, un taller que consistirà a pintar els  dibuixos de l’Auca –convenientment ampliats– amb pintura elaborada amb  vi –negre, rosat, etc.– i altres elements de la terra, com ara tanins,  mares de vi, etc.

Hi haurà dos tallers, de 50 nens i nenes cadascun, un de 6 a 8 anys i l’altre de 9 a 12 anys d’edat.

L’Escola Arsenal és l’encarregada de l’execució del taller i de
l’elaboració de la pintura amb vi. Tot pintant les vinyetes de l’Auca,  els seus professors ens explicaran de què està feta la pintura.

Cada taller tindrà una durada  aproximada de 30-45 minuts.

La Pilarín Bayés passarà per cadascuna de les taules i parlarà amb els  nens i nenes.
Dia:     Dissabte 15 de desembre de 2018
Hora : 1r grup, de les 18:00 a les 18:30 hores
             2n grup, de les 18:30 a les 19:00 hores
Lloc: Carpa Gastronòmica de la Fira del Gall Aportació : 3 euros. La DO Penedès destinarà l’aportació de
l’activitat a la Marató de TV3, a benefici de la lluita contra el
càncer.

Prèviament, el proper dia 10 de desembre de 2018, a les 11.30 hores,  al Patí del Vinseum, farem la presentació de l’AUCA DEL XAREL·LO, on  també comptarem amb la presència de la PIlarín Bayes i el Jaume Rafecas.

Invitació roda de premsa ok           Invitació taller Auca Xarel.lo ok

Loteria Nadal 2018

JA TENIM LA LOTERIA DE NADAL!!!

loteria

Podeu comprar les participacions als vostres delegats i delegades de classe fins el 23 de novembre

També els podreu adquirir directament a secretaria del 26 de novembre al 5 de desembre.

Recordem que de la Grossa hi ha dos butelletes que jugen a numeros diferents i costa 5 euros cada butlleta.

De la Loteria Nacional es juga a un únic numero i cada participació té el preu de 3 euros.

I QUE LA SORT ENS ACOMPANYI!!!!

Xocolata reivindicativa Pau Boada

Demanen tenir una 2ª lina de P3

L’Escola Pau Boada de Vilafranca està lluitant per poder tenir una línia més de P3 i no quedar-se amb la que té ara. Tant el centre com l’AMPA estan fent tot el possible per aconseguir un grup més –que ja tenien fa dos anys– tot i que la directora de l’equipament, Imma Badell, reconeix que “no serà fàcil”. Han enviat una carta al Departament d’Ensenyament, però, de moment, sembla que la seva demanda no està sent atesa. (Text de: www.el3devuit.cat)

pau boada xocolatada reivindicativa

Flautes Adaptades per a nens amb Hemiparèsia

Volem compartir amb vosaltres la web de l’associació d´hemiparèsia www.hemiweb.org , a la qual s’explica la situació que tenen els nens i nenes amb hemiparèsia, per si és del interès d’alguna de les famílies de l’escola, o que ho pugueu compartir amb alguna altre família del vostre entorn.

Aquesta associació està interessada en donar a conèixer la campanya de «Flautes adaptades». Aquesta iniciativa dona la possibilitat que els nens amb dificultat motora, puguin tocar una flauta.

Us animem a col·laborar a través de la campanya oberta a la web de gofundme:  www.gofundme.com/HemiFlautas  perquè a la nostra o a qualsevol altre escola que hi hagi algun nen o nena que ho necessiti, pugui tocar la flauta a l’assignatura de música amb els seus companys i companyes.

Esperem que aquesta campanya sigui un èxit.

Hemiflautas

Subcategories