L’AMPA de l’escola celebra l’assemblea anual

Aquest dimecres va tenir lloc l’assemblea anual dels socis de l’AMPA de l’escola pública Cristòfor Mestre, en que es van presentar les principals actuacions fetes i l’estat de comptes de l’associació.

La Junta de l’AMPA ha explicat als assistents els serveis que s’ofereixen en aquest moments a les famílies, com ara el servei de menjador, extraescolars, biblioteca, venda de bates i xandalls, el servei d’acollida matí i tarda, així com tot un seguit d’activitats festives i de millora de l’escola.

Destacar del pressupost presentat, el balanç de situació del servei de menjador, que amb 325 alumnes fixos de mitjana, és un dels serveis centrals de la gestió de l’AMPA i que, malauradament resulta deficitari amb els ingressos que s’obtenen només per la venda dels menús. Afortunadament els ingressos obtinguts per la programació d’activitats extraescolars, permeten compensar aquesta desviació i garantir alhora el funcionament del servei de secretaria.

Així mateix s’ha fet un repàs a la feina feta per les comissions actives de l’AMPA, la “Comissió del pati” i la “Comissió del Cross escolar”. En l’assemblea s’ha fet una crida a totes les famílies que es vulguin sumar en alguna de les comissions, ja sigui al nucli dinamitzador o bé col·laborant de manera puntual en la realització d’alguna activitat. Des de la Junta es recorda que hi ha moltes maneres de col·laborar en el funcionament de l’associació i contribuir a millorar l’escola, des del voluntariat puntual, a la participació més continuada en les comissions o la implicació en les decisions com a membre de la Junta.

En l’assemblea s’ha aprovat la incorporació a la Junta de nous membres, la Marta Batalla i la Saira Redondo, i s’ha agraït la feina feta per aquells membres que deixen aquest curs el càrrec. Recordar que la Junta és el màxim òrgan de decisió de l’AMPA i s’ocupa de la gestió de tots els serveis que s’ofereixen, de manera desinteressada.

Per últim, el fet de que només hi hagin assistit 18 famílies de les 337 que hi ha en el centre, fa necessari replantejar la comunicació de la informació per aconseguir una major implicació dels socis en el funcionament dels serveis. Sense AMPA, part de les activitats del centre que no són estrictament lectives, no serien possible.

Tots som l’AMPA, vine i participa.

Foto AMPA

Xocolatada

Estimades famílies,

us informem que amb la Xocolatada Solidària es van recaudar 515,50€.  Us donem les gràcies en nom de la Fundació Sant Joan de Déu i la nostra propia per la vostra solidaritat i compromís.

Gràcies.

Festa Inici Curs

FESTA INICI CURS ESCOLAR

Un cop més hem volgut celebrar amb vosaltres l'inici del curs escolar. Tot d'una, hem aprofitant també per donar la benvinguda a les noves famílies que comencen enguany a l'escola.

Com sempre, vam passar una molt bona estona plena d'activitats i bon humor. Aquí teniu una petitíssima mostra de tot el que es va fer.

Aprofitem per agrair la participació i il·lusió de les famílies en aquest dia especial.

Diapo1

Presentació1

FESTA INICI DE CURS

Ei!!!!!  saps què passa el 20 d'octubre????

Reservat el 20 doctubre

T'esperem al pati de l'escola a partir de les 11h.

No hi podeu faltar!!!

Festa de final de curs

fi de curs1

fi de curs2

fi de curs3

Des de la Junta de l'AMPA volem agraïr la implicació i col.laboració de les famílies en la realització de la festa de comiat de curs i sobretot l'ajuda rebuda en tasques menys vistoses i agraïdes. La junta fem una valoració molt positiva de la Festa i en part és gràcies a vosaltres.

Aprofitem per desitjar, tant a les famílies com a la comunitat educativa, unes molt bones vacances i ens retrobem al setembre amb moltes ganes i energia renovada!!!!!

Subcategories