Reunió de delegats de curs

Publicat el Dimecres, 06 Novembre 2013
Un cop realitzades les rondes de reunions de classe d’inici del curs escolar 2013-2014, i anomenats els càrrecs de pares delegats i mares delegades de curs, la Junta actual de l’AMPA Cristòfor Mestre convoca a tots els delegats i delegades a la REUNIÓ DE PRESENTACIÓ de l’AMPA el proper dimecres, 6 de novembre, a les 21 hores al menjador de l’escola.

Per aquells/es que no n’estigueu al corrent, des de mitjans final del curs passat, la Junta de l’AMPA es va renovar després que en una Assemblea extraordinària s’aprovessin els nous estatuts de l’associació amb la finalitat d’adequar-los al nou marc legal i incidir en aquells aspectes i mecanismes que han de promoure una major participació de les famílies en el dia a dia de l’associació: limitació temporal dels càrrecs de la Junta, la creació de comissions de pares i mares, la relació amb el professorat del centre, etc.

Una de les motivacions de l’actual Junta és incidir en la millora de la relació amb les famílies sòcies de l’AMPA, així com anar consolidant els mecanismes de participació com els de les figures de pares delegats de classe, per tal que els canals d’informació, comunicació i relació siguin més fluïts. Estem convençuts que la participació de les famílies en el dia a dia de l’escola té una incidència directa en la millora del centre i, en definitiva, en l’educació integral dels nostres fills i filles.

És per això que en aquesta primera reunió, i esperem que no l’última, ens agradaria poder comptar amb l'assistència de tots els delegats i delegades i poder-nos conèixer i explicar-vos aspectes relacionats amb:

- Funcionament actual de l’AMPA: càrrecs, serveis, contacte, projectes…
- El paper del pare delegat i/o la mare delegada de classe.
- La relació dels delegats de classe amb la Junta.
- Mecanismes de col·laboració amb l’AMPA
- Altres: demandes, opinions… de les mares i pares delegats.

Aprofitem per a recordar-vos que al web podeu trobar tota la informació relacionada amb els estatuts, serveis i reglaments que tenen a veure amb el funcionament de la nostra associació.