Llibres de text Curs 2014-2015

Publicat el Dijous, 19 Juny 2014
Un any més, des de l'AMPA us oferim la possibilitat d’adquirir els llibres de text pel curs vinent amb un descompte molt avantatjós.

Tal com ja es va fer l’any passat i per tal d’oferir el màxim descompte als associats, l’AMPA comprarà els llibres de text directament a les editorials. El descompte aconseguit dels llibres és del 20% respecte el PVP de les llibreries.

A l'enllaç següent teniu accés als llibres per cursos:

El procediment per obtenir els llibres és el següent:

1. Entre el 25 de juny i 7 de juliol s’haurà de fer un ingrés als números de comptes següents de Banc de Sabadell o de la Caixa:

ES85 0081 1618 2500 0102 4710 Banc de Sabadell
ES78 2100 0466 1502 0012 7460 La Caixa

Us recordem que cal fer un ingrés per cada nen, indicant el seu nom i el curs que farà. És necessari que guardeu els comprovants del/s ingressos que realitzeu.

Si us és complicat o teniu problemes fer les transferències, ho podeu pagar amb targeta de crèdit a la secretaria de l'AMPA en horari d'atenció al públic.

NOTA IMPORTANT: en el cas de les famílies que demanen ajuts d’escolarització a l’Ajuntament (beques dels llibres), per tal de rebre l’ajut SERÀ IMPRESCINDIBLE aportar justificant del pagament.

2. Els llibres els trobaran els nens el primer dia de classe a la seva aula. Si hi ha algun llibre que s'hagués de folrar, les primeres setmanes de curs els vostres fills el portaran a casa per poder-ho fer.

Si hi ha alguna família, que per algun motiu especial vulgui disposar dels llibres abans de l'inici del curs pot posar-se en contacte amb nosaltres a través de l'adreça següent: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , i li indicarem quan i com els podrà obtenir.

Aquestes condicions s'aplicaran únicament a les famílies associades a l'AMPA .

Per a les famílies noves a l'escola o que no sigueu associades i teniu interès en obtenir els llibres, el procés serà el mateix però caldrà que us doneu d'alta a l'AMPA a Secretaria durant el mes de juliol o bé al setembre abans de començar  el curs (la quota de l’AMPA és de 44€ per família).  El pagament de la quota és imprescindible per poder obtenir els llibres.