Llibres de text 2015-2016

Publicat el Divendres, 19 Juny 2015

Un any més, l'AMPA us ofereix la possibilitat d’adquirir els llibres de text pel curs vinent amb un descompte molt avantatjós.

Tal com ja es va fer els cursos passats i per tal d’oferir el màxim descompte als associats, l’AMPA comprarà els llibres de text directament a les editorials. El descompte aconseguit dels llibres és del 20% respecte el PVP de les llibreries.

Clicant a l'enllaç següent tindreu accés als llibres per cursos:

LLIBRES CURS 2015-2016

El procediment per obtenir els llibres és el següent:

1. Entre el dijous 25 de juny i divendres 10 de juliol s’haurà de fer un ingrés al número de compte de la Caixa següent:

ES78 2100 0466 1502 0012 7460 La Caixa

Us recordem que cal fer un ingrés per cada nen o nena, indicant el seu nom i el curs que començarà al setembre. És necessari que guardeu els comprovants dels ingressos que realitzeu.

Si us és complicat o teniu problemes per fer les transferències, ho podeu pagar amb targeta de crèdit a la secretaria de l'AMPA en horari d'atenció al públic.

NOTA IMPORTANT: en el cas de les famílies que demanen ajuts d’escolarització a l’Ajuntament (beques dels llibres), el curs vinent per tal de rebre l’ajut SERÀ IMPRESCINDIBLE aportar justificant del pagament.

2. Els llibres els trobaran l'alumnat el primer dia de classe a la seva aula. Si hi ha algun llibre que s'hagués de folrar, les primeres setmanes de curs els vostres fills el portaran a casa per poder-ho fer.

Si hi ha alguna família, que per algun motiu especial vulgui disposar dels llibres abans de l'inici del curs pot posar-se en contacte amb nosaltres a través de l'adreça següent: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , i li indicarem quan i com els podrà obtenir.

IMPORTANTÍSSIM: Només podran comprar els llibres les famílies que siguin associades a l'AMPA.

Per a les famílies noves a l'escola o que no sigueu associades i teniu interès en obtenir els llibres, el procés serà el mateix però caldrà que us doneu d'alta a l'AMPA a Secretaria durant el mes de juliol o bé al setembre abans de començar el curs (la quota de l’AMPA és de 44€ per família). El pagament de la quota és imprescindible per poder obtenir els llibres.
Les famílies que tinguin nens i nenes que el curs vinent faran P3, si no poden adquirir els llibres abans del 10 de juliol, ho podran fer les primeres setmanes de setembre.