Eleccions junta directiva de l'AMPA 2016

Publicat el Dimecres, 28 Gener 2015
eleccionsSeguint el procediment establert en l’article 18 dels Estatuts de l’AMPA, us comuniquem l’obertura del procés d’elecció de nous membres de la junta directiva. En aquest procés es cobriran 2 PLACES VACANTS.

Encara que ara mateix només hi hagi dues places, seria molt interessant que es presentin més candidats ja que preveiem que a finals de curs pugui haver-hi un o varis membres de la junta que deixin el seu càrrec.

Recordeu que poden ser elegibles tots els associats i associades de ple dret de l’associació.

Per presentar-vos a l’elecció, caldrà que ho manifesteu per escrit a la secretaria de l’associació (ja sigui presencialment o bé a través de correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ) abans del 12 de febrer.

A principis de la setmana següent a aquesta data, es convocarà l’assemblea ordinària que està previst que se celebri a finals de febrer. A la convocatòria de l’assemblea s’hi adjuntarà el llistat d’associats i associades que hagin manifestat la seva voluntat de formar part de la junta. En cas que no hi hagi suficients candidats per cobrir les vacants, es podran presentar nous candidats en el transcurs de la mateixa assemblea. La llista de candidats també es publicarà al tauler d’anuncis, al web i a la pàgina de facebook de l’AMPA.

Per altra banda, en el cas que el nombre de candidats sigui superior a les places vacants, caldrà procedir a escollir els membres. Les votacions es realitzaran el dia de l’assemblea. Seran membres de la junta aquells candidats que hagin obtingut més vots, quedant la resta, i en ordre de vots obtinguts, en una llista de reserva per cobrir aquelles places vacants que s’esdevinguin abans de la següent assemblea general.

Animeu-vos!

c/ J. V. Foix, 8