Flautes Adaptades per a nens amb Hemiparèsia

Publicat el Dimarts, 03 abril 2018

Volem compartir amb vosaltres la web de l’associació d´hemiparèsia www.hemiweb.org , a la qual s’explica la situació que tenen els nens i nenes amb hemiparèsia, per si és del interès d’alguna de les famílies de l’escola, o que ho pugueu compartir amb alguna altre família del vostre entorn.

Aquesta associació està interessada en donar a conèixer la campanya de «Flautes adaptades». Aquesta iniciativa dona la possibilitat que els nens amb dificultat motora, puguin tocar una flauta.

Us animem a col·laborar a través de la campanya oberta a la web de gofundme:  www.gofundme.com/HemiFlautas  perquè a la nostra o a qualsevol altre escola que hi hagi algun nen o nena que ho necessiti, pugui tocar la flauta a l’assignatura de música amb els seus companys i companyes.

Esperem que aquesta campanya sigui un èxit.

Hemiflautas