ELECCIONS DE NOUS MEMBRES DE LA JUNTA DIRECTIVA DE L'AMPA

TOTS JUNTS FEM ESCOLA

Seguint el procediment establert en l’article 18 dels Estatuts de l’AMPA, us comuniquem l’obertura del procés d’elecció de nous membres de la junta directiva. En aquest procés es cobriran 3 PLACES VACANTS.

Recordeu que poden ser elegibles tots els associats i associades de ple dret de l’associació.

Per presentar-vos a l’elecció, caldrà que ho manifesteu per escrit a la secretaria de l’associació (ja sigui presencialment o bé a través de correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. fins el 25 de gener inclòs.

Llegeix més:ELECCIONS DE NOUS MEMBRES DE LA JUNTA DIRECTIVA DE L'AMPA

Renovem el pati de l'escola

Aquest cap de setmana  la comissió de pati ha començat a desenvolupar el projecte engrescador de  posar el pati ben guapo, que els nostres nens i nenes ho poguim gaudir.

Porten molt de temps treballant, així que des de
L'AMPA volem agraïr-los la seva feina i dedicació, i també a les famílies voluntàries per fer el projecte realitat, sense la participació de tothom no hauria sigut possible.

patipati2

Mostra de teatre i dansa 2018

La fira de mostra de dansa i de teatre  d'enguany ha sigut el 27 de maig. Les actuacions s'han desenvolupat al local social " Rossend Montané" de Sant Miquel d'Olèrdola.

Els nens i nenes de teatre i dansa han passat una molt bona tarda mostrant tot el que havien après durant el curs. Les mares, els pares i els familiars que els hi acompanyaven han pogut gaudir de les seves actuacions.

Moltes felicitats a tots els participants, i volem agraïr a totes les persones que han participat per fer possible aquest esdeveniment.

mostra teatre

Extraescolars 2018-2019

A partir del dilluns 28 de maig i  fins el diumenge 10 de juny, s'obre el període d'inscripció a les activitats extraescolars. A partir del 11 de juny, i durant el més de setembre, només serà possible inscriure's en aquells grups en que quedin places disponibles.

Les activitats extraescolars començaran el dia 1 d'octubre del 2018 i finalitzaran el 31 de maig del 2019.

La inscripció es fan a través del següent formulari, on es dóna autorització a l'AMPA a carregar al número  de compte que envieu els següents imports:

Activitats gestionades directament per l'AMPA:Multiesports, Bàsquet, Futbol, Dansa, Dibuix, Teatre, Escacs, i Pilates. 30€ en concepte de paga i senyal

Activitats gestionades per empreses externes:Anglès, Robòtics, Judo i Atrezzo. 35€ en concepte de matrícula.

La resta de l'import es cobrarà a la vostra entitat bancària en quatre terminis, a principis dels mesos d'octubre, desembre, febrer i abril. Excepte les activitats d'empreses externes on les quotes mensuals les facturarà directament l'empresa encarregada de l'activitat. Si no sou socis del AMPA,  es cobrarà la quota de 50€ extres.

IMPORTANT: en cas de baixa d'una activitat, no es retornarà la matrícula o la paga i senyal. Només es retornarà si l'activitat és anul·lada perquè no hi ha prou alumnat per a realitzar-la o bé, si s'ha de modificar l'horari o els dies de l'activitat.

Pel bon funcionament de les activitats, no s'admetran noves altes a cap de les activitats extraescolars a partir del 1 de febrer.

GRAELLA D'EXTRAESCOLARS

Trobareu els preus i les condicions de cada activitat (incloses les activitats per pares i mares) a la fitxa informativa.

FITXA INFORMATIVA EXTRAESCOLARS

ANGLÈS:L'alumnat nou de 2n fins a 6è, que s'apunti per primer cop a fer l'extraescolar d'anglès amb Sherwood, haurà de passar una petita prova de nivell el 15 de juny, a les 17h a l'Acadèmia Sherwood (C/Pare Manyanet, 3), per valorar el seu nivell de l'idioma. Els alumnes de 1r que hagin fet anglès en altres acadèmies també poden fer la prova, si els pares ho creuen convenient. Els nens de p3-p4-p5 i 1r. no han de fer prova de nivell.

La inscripció de les activitats per a pares/mares es farà a través del següent formulari

CASAL D'ESTIU 2018

Aquest any el Casal d'Estiu tindrà lloc entre el 25 de juny fins el 27 de juliol. I està adreçat a infants que actualment estiguin cursant P3 a 6è.

L'horari del casal serà de 8:45h a 13:30h, i s'oferirà servei de menjador de 13:30h a 15:30h.També s'oferirà servei d'acollida al matí (de 7:45h a 8:45h) i de tarda (de 15:30h a 16:30h).

Informació Casal d'Estiu 2018 (Veure pdf)

PREUS DEL CASAL:

UNA SETMANA (5 dies): 60€

CINC SETMANES: 250€

PREUS SERVEIS COMPLEMENTARIS:

MENJADOR FIX: 7,50€/dia

MENJADOR EVENTUAL: 8€/dia

ACOLLIDA MATÍ: 2,40€/dia

ACOLLIDA TARDA: 2,40€/dia

PAGAMENT:

- El 50% la primera quinzena de juny

- El 50% restant abans de l'inici del casal

Els serveis complementaris fixes es facturaran setmanantment durant el casal.

Si heu d'utilitzar el menjador o acollida de manera puntual, adquiriu els tiquets a secretaria.

INSCRIPCIÓ:

Les inscripcions al Casal d’Estiu es faran del 7 al 18 de Maig. S’acceptaran totes les inscripcions correctament realitzades dins el termini. A partir del tancament d’aquest període, només es podran fer inscripcions en aquells grups/setmanes en que hi hagi places lliures.

cartell casal estiu 18