ELECCIONS DE NOUS MEMBRES DE LA JUNTA DIRECTIVA DE L'AMPA

Publicat el Dilluns, 07 Gener 2019

TOTS JUNTS FEM ESCOLA

Seguint el procediment establert en l’article 18 dels Estatuts de l’AMPA, us comuniquem l’obertura del procés d’elecció de nous membres de la junta directiva. En aquest procés es cobriran 3 PLACES VACANTS.

Recordeu que poden ser elegibles tots els associats i associades de ple dret de l’associació.

Per presentar-vos a l’elecció, caldrà que ho manifesteu per escrit a la secretaria de l’associació (ja sigui presencialment o bé a través de correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. fins el 25 de gener inclòs.

A principis de la setmana següent a aquesta data, es convocarà l’assemblea ordinària que està previst que se celebri cap a meitats de febrer. A la convocatòria de l’assemblea s’hi adjuntarà el llistat d’associats i associades que hagin manifestat la seva voluntat de formar part de la junta. En cas que no hi hagi suficients candidats per cobrir les vacants, es podran presentar nous candidats en el transcurs de la mateixa assemblea. La llista de candidats també es publicarà al tauler d’anuncis, al web i a la pàgina de facebook de l’AMPA.

Per altra banda, en el cas que el nombre de candidats sigui superior a les places vacants, caldrà procedir a escollir els membres. Les votacions es realitzaran el dia de l’assemblea. Seran membres de la junta aquells candidats que hagin obtingut més vots, quedant la resta, i en ordre de vots obtinguts, en una llista de reserva per cobrir aquelles places vacants que s’esdevinguin abans de la següent assemblea general.

I quina feina suposa ser de la junta? És una feina de voluntariat i flexible… cadascú participa en la mesura que pot i aportant el que millor sap fer. Generalment, ens trobem un vespre cada tres o quatre setmanes durant 2 o 3 horetes... (quan hi ha pics de feina és més sovint). També participem activament en l'organització de tots els esdeveniments que envolten l’escola (festes), però que ho fem amb moltes ganes i amb la col·laboració de voluntaris i voluntàries!

Un dels nostres desitjos seria tenir una Junta molt diversa i plural… i per això us demanem, a tots els pares i mares, que us presenteu i en formeu part. Són benvingudes noves propostes, noves opinions, punts de vista i noves iniciatives… segur que en teniu moltes!!! Però l’associació també necessita gent que vulgui desenvolupar-les i tirar-les endavant. Per això cal comprimís i dedicació.

Recordem el nostre lema: “Tots junts fem escola” i recordem que l’AMPA no és una empresa que gestiona els serveis, TOTES LES FAMÍLIES SOM L’AMPA.

I després d’aquesta reflexió, arriba la nostra petició: si us plau, tots i totes que tingueu algun neguit, ganes de col·laborar una miqueta més en l’educació dels vostres fills i filles, ganes de conèixer altres pares de l’escola..., no ho dubteu, ara és el moment de decidir-vos i fer el pas. No us faci por, ni mandra. Ja sabem que a ningú li sobra el temps, a nosaltres tampoc, tots tenim obligacions, família... però la dedicació que requereix participar a la junta, que no és poca, compensa!

I si heu arribat fins aquí, moltes gràcies per la vostra paciència i la vostra comprensió. Esperem que molts de vosaltres us animeu i tinguem forces pares i mares candidats.
Salutacions,

Junta de l'AMPA