Qui som?

Publicat el Dimarts, 19 Juny 2012

Un conjunt de mares, pares i/o tutors d’alumnes que  constitueixen una associació.

D'aquí en sorgeix les sigles AMPA Associació de Mares i Pares d’Alumnes. L'AMPA, és un lloc de trobada on tota la comunitat educativa pot participar de manera voluntària en el projecte escolar, amb l’objectiu de millorar, dia a dia, i fer més viva la vida escolar.

Aquesta associació és totalment apolítica, no lucrativa i neutral pel que fa a la religió. Té personalitat jurídica plena i capacitat d'obrar, així com dret a federar-se lliurement. L’ AMPA, de la mateixa manera que l’escola, és oberta, pluralista i democràtica i defuig de qualsevol discriminació. La llengua que fem servir com a vehicle de comunicació és la catalana i vetllem perquè l'alumnat visqui la cultura, les tradicions i la seva realitat més propera, Vilafranca i Catalunya.