L'Associació

Publicat el Dimarts, 06 Novembre 2012

L'Associació està formada per totes les famílies de l'escola que voluntàriament volen ser sòcies de l'AMPA i que els seus fills cursen els estudis d'educació infantil i primària a l'Escola Cristòfor Mestre. Aquesta associació es va constituir el 4 de febrer de 1983 i van ser aprovats els seus Estatuts el 18 de juny de 1984.

Els objectius de l'associació estan detallats en els actuals Estatuts, actualitzats i aprovats a l'any 2012, però potser caldria destacar com elements bàsics, el fomentar la participació dels pares en la gestió del centre i donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i/o als tutors, als professors i als alumnes del centre i als seus òrgans de govern i de participació, en tot el que es refereix a l’educació dels fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.