Amb la voluntat de beneficiar a tots els associats, oferim la possibilitat d'adquirir els llibres de text a través de l'Associació amb un destacat descompte que pot arribar fins a un 20% sobre el preu de venda al públic.

Podeu consultar els llibres del curs 2020-21 clicant en aquest enllaç Llibres  de  text

Des del curs 2016-17, l'AMPA també gestiona el cobrament de les quotes dels llibres socialitzats de l'alumnat de cicle mitjà i superior de primària de tota l'escola (tant si són associats de l'AMPA com si no).

Aquestes quotes són les següents:

3r     18 €   ( 3 llibres)

4rt    18 €   ( 3 llibres)

5e     24 €    ( 4 llibres)

6e     30€     ( 5 llilbres)

Per fer el pagament de la quota dels llibres socialitzats i poder adquirir els llibres de text per als vostres fills i filles, s'haurà d'omplir un formulari per cada infant. Aviat posarem disponible aquest FORMULARI.