Amb la voluntat de beneficiar a tots els associats, oferim la possibilitat d'adquirir els llibres de text a través de l'Associació amb un destacat descompte que pot arribar fins a un 20% sobre el preu de venda al públic.

Podeu consultar els llibres del curs 2020-21 clicant en aquest enllaç LLIBRES DE TEXT

Des del curs 2016-17, l'AMPA també gestiona el cobrament de les quotes dels llibres socialitzats de l'alumnat de cicle mitjà i superior de primària de tota l'escola (tant si són associats de l'AMPA com si no).

Aquestes quotes són les següents:

3r  -   18 €   ( 3 llibres)

4rt -   18 €   ( 3 llibres)

5e  -   24 €    ( 4 llibres)

6e   -  30€     ( 5 llilbres)

Per fer el pagament de la quota dels llibres socialitzats i poder adquirir els llibres de text per als vostres fills i filles, s'haurà d'omplir el següent formulari. Recordem que cal omplir un formulari per cada infant.

COM SOL•LICITAR:

- ELS LLIBRES DE TEXT 20/21
- LLIBRE MATEMÀTIQUES INNOVAMAT (50€)
- QUOTA DE SOCIALITZACIÓ LLIBRES DE 3R a 6È

A partir del setembre el formulari està inactiu, i per aquest motiu, cal realitzar un ingrés bancari a Banc Sabadell:

IBAN: ES85 0081 1618 2500 0102 4710

Indicant nom, cognoms, curs alumne i el concepte (llibres text, socialització llibres o llibre Innovamat)

En rebre l'ingrés es repartirà els llibres a l'aula els dimarts.