Llibres de text

Publicat el Divendres, 30 Juny 2017

Amb la voluntat de beneficiar a tots els associats, oferim la possibilitat d'adquirir els llibres de text a través de l'Associació amb un destacat descompte del 20% sobre el preu de venda al públic.

Podeu consultar els llibres del curs 2017-18 clicant en aquest enllaç Llibres de text

Des del curs 2016-17, l'AMPA també gestiona el cobrament de les quotes dels llibres socialitzats de l'alumnat de cicle mitjà i superior de primària de tota l'escola (tant si són associats de l'AMPA com si no).

Aquestes quotes són les següents:

3è, 4t., 5è i 6è: 30€ per alumne (corresponents a 5 llibres socialitzats)

Per fer el pagament de la quota dels llibres socialitzats i poder adquirir els llibres de text per als vostres fills i filles, s'ha d'omplir el següent formulari per cada infant. Formulari

La data límit per demanar i adquirir els llibres serà el 23 de juliol